torek, 4. maj 2010

1. tekma DOWNHILL AVČE

Prva tekma je za nami, blo je fanj. Takole smo se utaborili ŠD LIFE. Sam sem prišel v petek pozno popoldne, zato mi je uspelo narediti samo eno furo. Potem je malo začelo deževati.


V soboto sem naredil ene 7 spustov, blo je zabavno. Progo sem naštudiral, mel sem tud ene dva ornk padca, izkazalo se je da je z mano vse OK.


foto: Jure Menard (trening sobota)

V nedeljo sem se zbudil nekoliko utujen in nisem mogel dobiti potrebene energije, ki bi si jo želel pred kvalifikacijami.

Pred kvalifikacijami sem naredill en trening, da se malo ogrejem in ponovim progo. Občutek je bil dober, poganjal nisem veliko saj sem se šparal za finale.

Pred finalnim nastopom sem vedel, kje moram stisniti in kje poganjati, če hočem izboljšati čas iz kvalifikacij. Pognal sem se na vso moč in takoj naredil nekaj manjših napak, poganjal sem na vso moč, vendar v glavi nisem 100% pri stvari. To se je tudi poznalo pri času, saj mi je uspelo izboljšati čas za samo 5 sekund.

foto. Jure Menard (finale)

Morem rečt, da sem na koncu zadovoljen z vikendom, v klubu je vzdušje odlično, prvič sem stestiral novo posteljo v avtu in se obnese. Vikend je minil brez poškoodb. Rezultatsko nisem zadovoljen, končal sem na 34. mestu v slovenskem pokalu (elit).

Pozitivno gledam naprej in treniram, saj je to bila prva dirka.

LINK: Kratek film iz tekme: http://www.vimeo.com/11339702





























Ni komentarjev:

Objavite komentar