sreda, 16. junij 2010

Slopestyle photo contest 2010

Dva dni pred contestom mi je uspelo zbrati ekipo, ki smo jo sestavljali: riderja Aljaž Kolenc in Jan Porič, fotografa Jan Pirnat in Urban Urbanc ter snemalec Blaž Miklič. Proga je bila enaka kot lani, le spodaj so postavili večje dirte. S Kolencem sva hitro odšla na trening, nisva se najbolje počutila na kolesih, saj nimamo prog, kjer bi lahko trenirala. Jan in Urban sta med tem pripravila vso fotografsko opremo.

Do uradnega dela, ki se je začel ob 16. uri, sva progo dobro spoznala. Presenetilo me je, da sta bila samo dva bmxarja, saj jih je bilo lani še enkrat več kot nas z mtb-ji. Vseh rajderjev nas je bilo 44 fotografov pa 38, tako da je bila kar gneča na objektih. Vsi smo bili zadovoljni in upali na najboljše.

Nagrado žirije je za svoje fotografije dobil Jan Pirnat. Goran Jurica iz Hrvaške je zmagal best trik contest, pokazal je veliko trikov, backflip no hander, 360 table top, frontflip … Na koncu je vsak fotograf in rajder dobil neko simbolično nagrado (gume, pulover, vino …). Mislim, da se bomo še vrnili drugo leto in pokazali še več.



mtb.si report





foto: Jan Pirnat
Lansko leto sem padel, letos mi je pa uspel backflip!!! :)


foto: Urban Urbanc
Dropi so zelo lepo speljani.



foto: Jan Pirnat


foto: Urban Urbanc



foto: Jan Pirnat



foto: Cristian Martinelli
Desno v rdečem Jan Pirnat, levo v modrem Urban Urbanc in jaz na dropu.



foto: Jan Pirnat



foto: Urban Urbanc

Ni komentarjev:

Objavite komentar