petek, 23. julij 2010

Itak bike fest KG


Team prostori, velik šotorov, zgleda skor k WC :P


Od blizu ŠD Life team šotora. Hvala Janezu (factorystore.si) za dodaten šotor GT.


ŠD Life, velik nas je!


V Kvalifikacijah je letel, dosegel sem 14. mesto.







ŠD Life v akciji, FILM: http://vimeo.com/13498458


Zjutraj je začelo deževati in proga je postajal mokra. Odpravil sem se na trening, saj sem hotel natrenirati, saj so bili pogoji drugačni kot v soboto. Grdo sem padel in odlomil zavoro. Dobil sem močan udarec v stegno, tako da nisem bil sposoben temovati, saj sem komaj hodil. Zavora je že na poti v Nemčijo na maguro da jo porihtajo. (hvala Šprinter iz Grosupla(uvoznik))



Takole je zgledala noga zvečer, otečeno, upaam da bo kmalu bolje. Razočaran sem saj mi je zelo dobro šlo in obetal sem si letošnjo najboljšo uvrstitev v slovenskem pokalu. Nekaj se govori, da je bila to zadnja tekma za slovensnki pokal. Če je bila potem napadem drugo leto še bolj!!!

Ni komentarjev:

Objavite komentar