torek, 6. september 2011

Super De KG

Leto je spet na okoli in čas je za Super De v Kranjski Gori.
Rezultati na mtb.si
Čelada, ruzak pa smo pripravljeni. Trenig sem opravil na izposojenim kolesom Giant Reign X2, saj je pravšnji za take zadeve.

Po končanem ogledu sem hitro zamenjal kolo za Giant Glory 00, saj je bilo več na dol, kot gor. Proge so bile super in razgibane.
Sedežnica v KG se premika katastrofalno počasi!
V prvi vožnji sem že zgoraj iz gozda padel na makadam, saj sem imel veliko večjo hitrost, kot na treningu. Kljub padcu sem končal na 5. mestu v Elite. Pogrešal sem zdravniško pomoč, saj dežurnega zdravnika...

Druga vožnja z povito roko, je bila bolj tekoča in brez padcev. Zasegel sem 4.mesto. Za super finale sta šteli obe vožnji, kar sem končal na 5.mestu v elite in skupno 15.mesto.

Štartal sem dobro, a mi je v prvem klancu padla ketna dol. Vso prednost sem izgubil, do cilja mi je uspelo prehiteti še par tekmovalcev, kar je zadostovalo za 17. mesto v super finalu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar