sobota, 19. junij 2010

3# Plave downhill race


Nova zastavca pa nove nalepke na bajku :P



težka je pridet ven, če te tko zaparkirajo.



foto: Vanja Kodermac

Plave so hitro prišle, vmes se je treniralo. Par dni pred tekmo sem moral celo kolo poservisirati, crknila mi je vilica, menjalnik...Hvala Zlatkotu, Aljažu, Roku in Matevžu Korenin za servis. S pozitivnimi pričakovanji, da sem use nardil za dirko se odpravim v Plave. Progo sem videl na video-u in se mi je zdela brezvezna. Ko sem v petek naredil nekaj spustov sem mnenje spremenil. Vmesni deli so mi zelo všeč, vendar je dosti makadamske ceste, kar je bedno.


Nova moja podoba, zahvala gre Factory store-u. Oprema je fantastična. (661, royal, sunline, crank brothers)


foto: David Rusjan
Prvič sem imel tudi gume od Continentala Der Kaiser, s katerimi je Gee Atherton zmagal Fort William in moram priznati da so odlične. Čeprav so ultra mehke se ne znucajo!(hvala Velotu!)


Kvalifikacije sem odpeljal brez pretiranega poganjanja in se uvrstili na 30. mesto. Vedel sem da imam rezerve pri poganjaju in da zmorem v top 20.


Pred tekmo sem se odlično počutil, mogoče celo preveč. Odločno se poženem in spustim zavore, vendar vse je šlo prehitro in po 300 metrih zletim v trevo. (zgubim 7 sekund). Ne odneham in sestavim odlično vožnjo. Čaz iz kvalifikacij izboljšam za 9 sekund kljub padcu. Zadovoljiti sem se moral z 28. mestom, kar je bilo pod mojimi pričakovanji in željami.

Ni komentarjev:

Objavite komentar